Bestelinformatie

BEZORGEN

Ekowolf levert uw (diepvries)bestelling gewoon aan huis in heel Nederland en het grootste deel van Belgie. Hiervoor maken wij gebruik van een HACCP goedgekeurde vrieswagen, of de bestelling wordt geleverd door onze logistieke partner. Ook zij rijden met goedgekeurde koel/vrieswagens door het hele land. Het is namelijk verplicht om koel- en vriesproducten op een temperatuur lager dan 7 graden te vervoeren, ook wanneer het buiten 30 graden is. Wij nemen geen risico, en gaan zelfs tot -18 graden zodat uw producten ten alle tijden bevroren bij u thuis aankomen.

Nederland wordt geleverd op dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag.
Belgie wordt geleverd op dinsdag en vrijdag.

Op dit moment kun je alleen bij bezorgen kiezen voor de Dinsdag en de Vrijdag in zowel Nederland als Belgie, Woensdag en Zaterdag voor Nederland. Voor Belgie is de optie voor woensdag en zaterdag niet uitgezet nog (we zijn hiervoor de opties aan het inbouwen), maar er staat duidelijk dat dit geen mogelijkheid is.

Natuurlijk kunt u ook kiezen voor enkel droge of houdbare producten, welke wij via de post kunnen verzenden.

AFHALEN

Wij beschikken over een locatie om de bestelling af te halen of om gezellig te komen winkelen. We zijn bereikbaar via WhatsApp op 0650871540 om snel te kunnen informeren of er een bestelling afgehaald kan worden, maar zodra deze klaar staat ontvang je van ons ook een statusupdate via de mail. In principe zal de bestelling op het eerstvolgende openingsmoment van de winkel klaar staan. Onze locatie bevindt zich op:

Oost buurtstraat 6F
2841XN Moordrecht

Let op! Dit is alleen het afhaaladres, dus geen postadres.
En uiteraard zijn honden van harte welkom, maar wel aangelijnd!

Openingstijden:

  • Maandag: 16:00 - 17:30
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 12:00 - 17:30
  • Donderdag: 19:00 - 20:30
  • Vrijdag: 16:00 - 17:30
  • Zaterdag: 11:00 - 14:00
  • Zondag: Gesloten

BESTELMOMENT & BEZORGDAGEN

U kunt bij ons zelf de gewenste dag kiezen waarop u geleverd wilt krijgen. Zowel wij, als onze logistieke partner, rijden op dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag in Nederland en op dinsdag en vrijdag in Belgie. Tussen 08:00 en 18:00 wordt uw bestelling ingepland op de door u gekozen dag, zodat we er zeker van zijn dat u thuis bent. 

Op dit moment kun je alleen bij bezorgen kiezen voor de Dinsdag en de Vrijdag in zowel Nederland als Belgie, Woensdag en Zaterdag voor Nederland. Voor Belgie is de optie voor woensdag en zaterdag niet uitgezet nog (we zijn hiervoor de opties aan het inbouwen), maar er staat duidelijk dat dit geen mogelijkheid is.

  • U kiest zelf de leverdag via onze website, dus wij gaan er dan ook vanuit dat u flexibel thuis kunt zijn op deze dag. Bestellingen kunnen aangeboden worden aan de buren, maar worden niet voor de deur of in de tuin gezet. Kies dus ook echt een dag dat u tussen 08:00 en 18:00 flexibel kunt schakelen en thuis kunt zijn of iets kunt regelen. Moeten wij of onze partner een tweede keer langs komen, omdat u niet thuis was, dan worden de verzendkosten ook twee keer in rekening gebracht.
  • Bestellingen kunnen 2 dagen voor levering geplaatst worden, mits deze voor 10:00 binnen zijn. Wilt u op dinsdag geleverd krijgen? Bestel dan zondag voor 10:00 in onze webshop, zodat wij dit nog kunnen verwerken en mee kunnen nemen in de planning.
  • Wij proberen onze voorraad zo hoog (maar vers) mogelijk te houden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er een product niet voldoende op voorraad is, neem dan even contact met ons op om te kijken of deze snel binnen komt, of dat u kunt kiezen voor een passend alternatief. Wij denken graag met u mee.
  • U ontvang de dag voor levering een WhatsApp bericht vanuit ons, of een mail vanuit onze logistieke partner. In deze mail staat een link waarmee u de dag van levering vanaf 08:00 het tijdvak (2 uur) van levering kunt zien en de chauffeur kunt volgen. Soms is de planning de avond van tevoren al zichtbaar. Moet u iets regelen zodat er iemand thuis is, laat het ons dan de dag voor leveren vóór 18:00 weten via WhatsApp/SMS. Wij zullen de planning achter de schermen in de gaten houden en deze doorgeven zodra hij zichtbaar is.

BEZORGKOSTEN

U kunt bij Ekowolf op 3 manieren uw bestelling plaatsen. Verzending via de post, via ons diepvriestransport en een keuze om af te halen. Door de producten in uw winkelwagen krijgt u automatisch de juiste keuzes te zien. Denkt u een postverzending te hebben (dus geen diepvriesproducten), maar ziet u toch alleen diepvriestransport staan bij de verzendopties? Dan heeft u hoogstwaarschijnlijk toch een product in uw winkelwagen welke bevroren geleverd moet worden. Stuur ons een mail of WhatsApp bericht als u hier niet uit komt.

  • Afhalen is uiteraard gratis
  • Postverzending is €6.25 t/m 20 kilo - daarboven komt er iedere 20 kilo €6.25 bij omdat wij het pakket dan in meerdere dozen moeten versturen.
  • Diepvriestransport in heel Nederland is €12.95 t/m 20 kilo - daarboven komt er iedere 20 kilo €3.95 bij omdat wij de levering dan in meerdere dozen moeten verpakken
  • Diepvriestransport in Belgie is €19.95 t/m 20 kilo - daarboven komt er iedere 20 kilo €3.95 bij omdat wij de levering dan in meerdere dozen moeten verpakken

Let op! Koel- en vriesproducten kunnen wel gecombineerd worden.

RUILEN EN RETOURNEREN

Diepvriesproducten zijn bederfelijk en worden in bevroren toestand geleverd. Hierdoor is het niet mogelijk om producten terug te sturen, terug te brengen of te ruilen. Wij kunnen namelijk niet garanderen dat de producten goed bewaard zijn na ontvangst. Het is dan ook heel belangrijk dat de producten zo snel mogelijk na ontvangst in de diepvries worden gelegd. Doordat je zelf aan kunt geven op welke dag je de bestelling wilt ontvangen, dien je ervoor te zorgen dat er iemand aanwezig is om de bestelling aan te pakken. Mocht er iets mis zijn met je bestelling, neem dan direct contact op (inclusief beeldmateriaal) via info@ekowolf.nl

Let op! Houdbare producten, brokken, snacks, supplementen en non-food kunnen wel geruild of geretourneerd worden. Vanwege het feit dat het hierin wel om bederfelijke producten gaat in veel gevallen, vragen we om binnen 7 dagen na ontvangst contact op te nemen om deze aan te melden als retour.