Ekowolf Freshbox

Hét abonnement op de voeding van uw (huis)dier. We nemen alle zorgen en planning uit handen, en maken een uitgebalanceerd menu op maat voor uw trouwe viervoeter.

WAT KUNT U VAN ONS VERWACHTEN?

Een vast levermoment (bijvoorbeeld iedere vierde week van de maand) waarbij het aflevermoment alsnog in overleg gaat (dag en tijdstip). In een tijdvak van een uur weet u wanneer onze chauffeur voor de deur staat.

Een uitgebalanceerd menu. Op basis van het ingevulde dossier en eventuele aanvullende vragen stellen wij iedere levering een menu op maat samen. Dit menu bevat dus genoeg variatie, alle benodigde vitamines en uw dier komt niets te kort. Bij lastige problemen schakelen wij de hulp in van dierenartsen en therapeuten waarmee wij samen werken. Ook houden we rekening met een eventueel budget.

Kortingsacties. Regelmatig organiseren wij een kortingsactie via sociale media. Wanneer u lid bent van onze abonnementservice kunt u op deze dag doorgeven dat u gebruik wilt maken hiervan bij uw eerstvolgende levering. En natuurlijk is het mogelijk om op deze dagen alsnog zelf een aanvullende bestelling te plaatsen met bijvoorbeeld snacks of supplementen.

Kant en klare (dagporties). Wanneer u dit fijn vindt, zorgen wij ervoor dat alle diepvriesproducten ook nog in porties worden gesneden. Wij hebben hiervoor een snijservice ontwikkeld. Kant en klare (dag)porties die u alleen nog maar hoeft te ontdooien alvorens te voeren. Veel klanten maken hier al gebruik van!

* Gaat u op vakantie, wilt u een levering wijzigen of een menu aangepast hebben? Geef dit dan minstens 2 weken voor de geplande levering aan ons door. Dit in verband met het eventueel bestellen van speciale producten of het maken van de planning. Dit geldt ook voor het schriftelijk opzeggen van het abonnement.

WAT KUNT U VERWACHTEN QUA KOSTEN?

Wij besteden alle aandacht aan het samenstellen van een goed uitgebalanceerd menu. Met een uitgebreide kennis en een team van specialisten waarmee we samen werken komen we altijd tot een mooi geheel. Wij rekenen hiervoor een klein bedrag om onze kosten te dekken. Uw kostenplaatje bestaat dus uit de producten, de abonnementskosten en eventueel de bezorgkosten en snijkosten.

Per aanvraag (dossier) kunnen wij maximaal 2 dieren met specifieke voorkeuren aan. Heeft u meer dieren? Dan komen er in sommige gevallen extra kosten bij. 

Hieronder 4 voorbeelden:

- U heeft 2 honden met specifieke klachten. Beide honden krijgen een apart menu (of 1 menu die voor beide geschikt is). U heeft de kosten van 1 abonnement.

- U heeft 5 honden zonder specifieke klachten. 50 kilo is er per maand nodig, en het maakt niet uit wie wat eet. Ook u heeft maar 1 abonnement nodig

- U heeft 3 honden waarvan 2 honden gewoon normaal eten en 1 hond met een specifieke klacht. U heeft hiervoor ook maar 1 abonnement nodig.

- U heeft 3 honden waarvan alle honden een specifieke klacht hebben. Alle drie hebben ze ook een aangepast menu nodig. U heeft dan de kosten van 1 abonnement + 1 aanvullend abonnement.

EN WAT ZIJN DEZE KOSTEN DAN?
- Abonnementskosten 1 dossier: 4.50
- Aanvullend abonnement per hond: €2.25
Deze bedragen zijn exclusief de bezorgkosten en eventuele snijservice.

Vul onderstaand formulier in om een abonnement aan te vragen. Heeft u nog vragen vooraf? Stel deze gerust via onze Whatsapp klantenservice (0650871540) of mail deze naar info@ekowolf.nl