Ekowolf Freshbox

Hét abonnement op de voeding van uw (huis)dier. We nemen alle zorgen en planning uit handen, en maken een uitgebalanceerd menu op maat voor uw trouwe viervoeter.

WAT KUNT U VAN ONS VERWACHTEN?

  • Een vast levermoment (bijvoorbeeld iedere vierde week van de maand) waarbij het aflevermoment alsnog in overleg gaat (dag en tijdstip). In een tijdvak van een uur weet u wanneer onze chauffeur voor de deur staat.
  • Een uitgebalanceerd menu. Op basis van het ingevulde dossier en eventuele aanvullende vragen stellen wij iedere levering een menu op maat samen. Dit menu bevat dus genoeg variatie, alle benodigde vitamines en uw dier komt niets te kort. Bij lastige problemen schakelen wij de hulp in van dierenartsen en therapeuten waarmee wij samen werken. Ook houden we rekening met een eventueel budget.
  • Kant en klare (dagporties). Wanneer u dit fijn vindt, zorgen wij ervoor dat alle diepvriesproducten ook nog in porties worden gesneden. Wij hebben hiervoor een snijservice ontwikkeld. Kant en klare (dag)porties die u alleen nog maar hoeft te ontdooien alvorens te voeren. Veel klanten maken hier al gebruik van!

* Gaat u op vakantie, wilt u een levering wijzigen of een menu aangepast hebben? Geef dit dan minstens 2 weken voor de geplande levering aan ons door. Dit in verband met het eventueel bestellen van speciale producten of het maken van de planning. Dit geldt ook voor het schriftelijk opzeggen van het abonnement.

WAT KUNT U VERWACHTEN QUA KOSTEN?

Wij besteden alle aandacht aan het samenstellen van een goed uitgebalanceerd menu. Met een uitgebreide kennis en een team van specialisten waarmee we samen werken komen we altijd tot een mooi geheel. Uw kostenplaatje bestaat uit de producten, eenmalige consultkosten, de abonnementskosten en eventueel de bezorgkosten en snijkosten.

Een verwachte prijs is voor ons lastig in te schatten. Iedere hond is uniek, en heeft zijn eigen behoefte. Een pup eet meer dan een volwassen hond, en de ene kat heeft andere toevoegingen nodig dan de andere kat. We maken gebruik van maximale kosten per kilo als het om vers vlees gaat, welke we met u overleggen vooraf in het dossier.

Via de mail geven wij ook gratis advies op maat. Dit is minder uitgebreid dan het advies van de freshbox, maar kan u in sommige gevallen een idee geven van de kosten. Hierna kunt u altijd besluiten om alsnog de freshbox aan te vragen, en zullen wij het advies uitbreiden en begeleiden waar nodig.

Per aanvraag (dossier) kunnen wij maximaal 2 dieren met specifieke voorkeuren aan. Heeft u meer dieren? Dan komen er in sommige gevallen extra kosten bij.

Hieronder 4 voorbeelden:

  • U heeft 2 honden met specifieke klachten. Beide honden krijgen een apart menu (of 1 menu die voor beide geschikt is). U heeft de kosten van 1 abonnement.
  • U heeft 5 honden zonder specifieke klachten. 50 kilo is er per maand nodig, en het maakt niet uit wie wat eet. Ook u heeft maar 1 abonnement nodig
  • U heeft 3 honden waarvan 2 honden gewoon normaal eten en 1 hond met een specifieke klacht. U heeft hiervoor ook maar 1 abonnement nodig.
  • U heeft 3 honden waarvan alle honden een specifieke klacht hebben. Alle drie hebben ze ook een aangepast menu nodig. U heeft dan de kosten van 1 abonnement + 1 aanvullend abonnement.

EN WAT ZIJN DEZE KOSTEN DAN?

  • Eenmalige consultkosten (aanmaken dossier en uitgebreide menuanalyse + uitwerking): €54.50
  • Abonnementskosten 1 dossier: €5.45 per maand of €54.50 voor een heel jaar (2 maanden gratis).
  • Aanvullend abonnement per hond: €2.70 per maand extra of €27 voor een heel jaar (2 maanden gratis)

Deze bedragen zijn exclusief de bezorgkosten en eventuele snijservice.

BETALING

Zodra wij voor u aan de slag gaan, geeft u in het formulier aan of u per maand of per jaar wilt betalen. Wanneer het dossier naar wens is afgerond, starten wij het abonnement en krijgt u een factuur voor eenmalige betaling, of een maandelijkse factuur wanneer u heeft gekozen voor gespreide betaling. U krijgt van ons 2 maanden gratis als u besluit om in één keer voor het volledige jaar te betalen.

U kunt de abonnementskosten zien als maandelijkse administratiekosten. Voor deze 54.50 (of meer bij gespreide betaling of extra dossiers) staan wij een jaar lang voor u klaar met onze adviezen en verwerking van het abonnement. 5 dagen per week kunt u van ons snel antwoord verwachten op eventuele vragen, en in het weekend reageren wij bij spoed ook zo snel mogelijk. Mocht u besluiten om halverwege het jaar het abonnement stop te zetten, dan krijgt u geen geld terug. Wanneer u gespreid betaald gaan deze kosten ook gewoon door (u heeft dan wel de keuze om het resterende bedrag eventueel in één keer te betalen) tot de einddatum van het contract.

Belangrijk: Wanneer u een Freshbox aanvraagd, gaan wij met alle zorg en liefde voor u aan de slag. We maken een concept, passen deze aan waar nodig en steken hier veel tijd in. We passen het abonnement aan naar uw wensen, ook al staan we soms niet helemaal achter de keuzes. Het is uw dossier, u mag hem inrichten zoals u wilt en wij zullen ten alle tijden klaar staan voor advies. Besluit u na het maken van het dossier om alsnog het abonnement niet door te laten gaan, dan rekenen wij alsnog de eenmalige consultkosten aan u door.

*Wij hebben altijd binnen een week een concept dossier voor u klaar staan. Heeft u geen antwoord ontvangen? Stuur dan even een bericht/mail. Het kan zijn dat jouw aanvraag misschien ergens verloren is gegaan

Vul onderstaand formulier in om een abonnement aan te vragen. Heeft u nog vragen vooraf? Stel deze gerust via onze Whatsapp klantenservice (0650871540) of mail deze naar info@ekowolf.nl