U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Hét abonnement op de voeding van uw (huis)dier. We nemen alle zorgen en planning uit handen, en maken een uitgebalanceerd menu op maat voor uw trouwe viervoeter.
* Gaat u op vakantie, wilt u een levering wijzigen of een menu aangepast hebben? Geef dit dan minstens 2 weken voor de geplande levering aan ons door. Dit in verband met het eventueel bestellen van speciale producten of het maken van de planning. Dit geldt ook voor het schriftelijk opzeggen van het abonnement.
Wij besteden alle aandacht aan het samenstellen van een goed uitgebalanceerd menu. Met een uitgebreide kennis en een team van specialisten waarmee we samen werken komen we altijd tot een mooi geheel. Uw kostenplaatje bestaat uit de producten, eenmalige consultkosten, de abonnementskosten en eventueel de bezorgkosten en snijkosten.
Een verwachte prijs is voor ons lastig in te schatten. Iedere hond is uniek, en heeft zijn eigen behoefte. Een pup eet meer dan een volwassen hond, en de ene kat heeft andere toevoegingen nodig dan de andere kat. We maken gebruik van maximale kosten per kilo als het om vers vlees gaat, welke we met u overleggen vooraf in het dossier.
Via de mail geven wij ook gratis advies op maat. Dit is minder uitgebreid dan het advies van de freshbox, maar kan u in sommige gevallen een idee geven van de kosten. Hierna kunt u altijd besluiten om alsnog de freshbox aan te vragen, en zullen wij het advies uitbreiden en begeleiden waar nodig.
Per aanvraag (dossier) kunnen wij maximaal 2 dieren met specifieke voorkeuren aan. Heeft u meer dieren? Dan komen er in sommige gevallen extra kosten bij.
Hieronder 4 voorbeelden:
Deze bedragen zijn exclusief de bezorgkosten en eventuele snijservice.
Zodra wij voor u aan de slag gaan, geeft u in het formulier aan of u per maand of per jaar wilt betalen. Wanneer het dossier naar wens is afgerond, starten wij het abonnement en krijgt u een factuur voor eenmalige betaling, of een maandelijkse factuur wanneer u heeft gekozen voor gespreide betaling. U krijgt van ons 2 maanden gratis als u besluit om in één keer voor het volledige jaar te betalen.
U kunt de abonnementskosten zien als maandelijkse administratiekosten. Voor deze 54.50 (of meer bij gespreide betaling of extra dossiers) staan wij een jaar lang voor u klaar met onze adviezen en verwerking van het abonnement. 5 dagen per week kunt u van ons snel antwoord verwachten op eventuele vragen, en in het weekend reageren wij bij spoed ook zo snel mogelijk. Mocht u besluiten om halverwege het jaar het abonnement stop te zetten, dan krijgt u geen geld terug. Wanneer u gespreid betaald gaan deze kosten ook gewoon door (u heeft dan wel de keuze om het resterende bedrag eventueel in één keer te betalen) tot de einddatum van het contract.
Belangrijk: Wanneer u een Freshbox aanvraagd, gaan wij met alle zorg en liefde voor u aan de slag. We maken een concept, passen deze aan waar nodig en steken hier veel tijd in. We passen het abonnement aan naar uw wensen, ook al staan we soms niet helemaal achter de keuzes. Het is uw dossier, u mag hem inrichten zoals u wilt en wij zullen ten alle tijden klaar staan voor advies. Besluit u na het maken van het dossier om alsnog het abonnement niet door te laten gaan, dan rekenen wij alsnog de eenmalige consultkosten aan u door.
*Wij hebben altijd binnen een week een concept dossier voor u klaar staan. Heeft u geen antwoord ontvangen? Stuur dan even een bericht/mail. Het kan zijn dat jouw aanvraag misschien ergens verloren is gegaan
Vul onderstaand formulier in om een abonnement aan te vragen. Heeft u nog vragen vooraf? Stel deze gerust via onze Whatsapp klantenservice (0650871540) of mail deze naar info@ekowolf.nl